Головна » Файли » Мої файли |
26.06.2016, 19:29 | |
Інструкція:Перед вами два завдання. Перше з них для _____ (ім’я дитини), друге для _____ мами (тата чи іншого дорослого). Ваше завдання, продовжити ці речення. Тобто (Для дитини): «Спочатку ти продовжуєш речення щодо себе, а далі, тобі потрібно буде припустити, як відповість на питання твоя мама і записати ці відповіді». Також для мами (тата чи ін.) Спочатку потрібно продовжити речення про себе (друга частина листа), а потім припустити, як відповість дитина і ці відповіді записати. Дуже важливо: метою цієї вправи не є вгадування відповідей, тому і результат ми не будемо оцінювати за шкалою «збіглося 3 з 9», наприклад. Для нас важливо ваше бачення один одного, ваші спогади, враження, емоції і, звичайно ж, ЩИРІСТЬ. Після того, як вправа буде виконана обома учасниками, зачитуються відповіді. Я завжди питаю, з кого почнемо. Якщо вважати, що першою починає мама, тоді спочатку дитина читає передбачувану відповідь мами на перше з її речень. Після того, як вона озвучена, мама зачитує, як вона відповіла. Тобто першим ми завжди читаємо припущення, щодо відповіді кого-небудь, а потім вже слухаємо саму відповідь. Рефлексія проводитися як після кожного речення, так і після вправи в цілому. Передбачити, скільки буде тривати ця вправа досить складно, тому що в процесі обговорення піднімається ще безліч і безліч питань. Закінчувати вправу я завжди намагаюся на позитивній ноті, тому (особливо якщо процес обговорення був непростий) пропоную мамі і дитині обійняти один одного. Як я вже писала, за бажанням клієнтів цю вправу можна давати виконати вдома з іншим членом родини, але при цьому важливо правильно зазначити інструкцію і на наступній зустрічі поцікавитися результатами. Одним з яскравих прикладів у моїй практиці, коли вправа була дано додому, була розповідь дівчинки про те, як цю вправу вона виконала разом з татом. В процесі обговорення вправи їм вдалося встановити ще більш близький контакт і, як зізнався батько дещо пізніше, він «подивився на свою дочку іншими очима». І так, під кожну пару «дорослий-дитина» дану вправу я коригую виходячи з особливостей клієнтів і їх запиту.
(Стимульний матеріал представлений російською мовою, мовою автора) Для _____ (имя ребенка): 1.Самый приятный подарок от мамы, это-… ……………………………………………… 2.Когда я делаю что-то не так, моя мама…………………………………………………… 3. Чаще всего мама хвалит меня за………………………………………………………….. 4.Чаще всего мы с мамой ссоримся из – за………………………………………………… 5. Я думаю, что самым приятным, что я сделал(а) для мамы, было…………………. 6. Когда мама говорит, что……………………………………………………….я её боюсь 7. Больше всего мне обидно, когда мама………………………………………………….. 8.Мне нужна помощь мамы в …………………………………………………………………. 9.Люди, которых я больше всего люблю……..…………………………………………….
Для ______ (имя родителя). 1.Больше всего я огорчаюсь, когда…………………………………………………………… 2.Когда я нахожусь дома, мне очень хочется……………………………………………… 3.Больше всего я хочу, чтобы ____(имя ребенка)………………………………………… 4.Сложнее всего нам с ____(имя ребенка) бывает ..……………………………………… 5.Я сержусь, когда ___ (имя ребенка)……………………………………………………….. 6.Если ___ (имя ребенка) попросит, я готов(а)……………………………………………. 7.Самый приятный подарок ___(имя ребенка)…………………………………………… 8.Мне нужна помощь ____(имя ребенка) ……………………………………..…………… 9.Люди, которых я больше всего люблю……..………………………………………………
Переклад з російської Автор: Фролова Марія Геннадіївна Джерело: http://www. b17.ru/ | |
Переглядів: 734 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |