Головна » Файли » Мої файли

Незакінчені речення
26.06.2016, 19:29

Інструкція: 

         Перед вами два завдання. Перше з них для _____ (ім’я дитини), друге для _____ мами (тата чи іншого дорослого). Ваше завдання, продовжити ці речення. Тобто (Для дитини): «Спочатку ти продовжуєш речення щодо себе, а далі, тобі потрібно буде припустити, як відповість на питання твоя мама і записати ці відповіді». Також для мами (тата чи ін.) Спочатку потрібно продовжити речення про себе (друга частина листа), а потім припустити, як відповість дитина і ці відповіді записати.

          Дуже важливо: метою цієї вправи не є вгадування відповідей, тому і результат ми не будемо оцінювати за шкалою «збіглося 3 з 9», наприклад. Для нас важливо ваше бачення один одного, ваші спогади, враження, емоції і, звичайно ж, ЩИРІСТЬ.

           Після того, як вправа буде виконана обома учасниками, зачитуються відповіді. Я завжди питаю, з кого почнемо. Якщо вважати, що першою починає мама, тоді спочатку дитина читає передбачувану відповідь мами на перше з її речень. Після того, як вона озвучена, мама зачитує, як вона відповіла. Тобто першим ми завжди читаємо припущення, щодо відповіді кого-небудь, а потім вже слухаємо саму відповідь.

           Рефлексія проводитися як після кожного речення, так і після вправи в цілому. Передбачити, скільки буде тривати ця вправа досить складно, тому що в процесі обговорення піднімається ще безліч і безліч питань. Закінчувати вправу я завжди намагаюся на позитивній ноті, тому (особливо якщо процес обговорення був непростий) пропоную мамі і дитині обійняти один одного.

         Як я вже писала, за бажанням клієнтів цю вправу можна давати виконати вдома з іншим членом родини, але при цьому важливо правильно зазначити інструкцію і на наступній зустрічі поцікавитися результатами.

         Одним з яскравих прикладів у моїй практиці, коли вправа була дано додому, була розповідь дівчинки про те, як цю вправу вона виконала разом з татом. В процесі обговорення вправи їм вдалося встановити ще більш близький контакт і, як зізнався батько дещо пізніше, він «подивився на свою дочку іншими очима».

          І так, під кожну пару «дорослий-дитина» дану вправу я коригую виходячи з особливостей клієнтів і їх запиту.

 

 

(Стимульний матеріал представлений російською мовою, мовою автора)

Для _____ (имя ребенка):

1.Самый приятный подарок от мамы, это-… ………………………………………………

2.Когда я делаю что-то не так, моя мама……………………………………………………

3. Чаще всего мама хвалит меня за…………………………………………………………..

4.Чаще всего мы с мамой ссоримся из – за…………………………………………………

5. Я думаю, что самым приятным, что я сделал(а) для мамы, было………………….

6. Когда мама говорит, что……………………………………………………….я её боюсь

7. Больше всего мне обидно, когда мама…………………………………………………..

8.Мне нужна помощь мамы в ………………………………………………………………….

9.Люди, которых я больше всего люблю……..…………………………………………….

 

Для ______ (имя родителя).

1.Больше всего я огорчаюсь, когда……………………………………………………………

2.Когда я нахожусь дома, мне очень хочется………………………………………………

3.Больше всего я хочу, чтобы ____(имя ребенка)…………………………………………

4.Сложнее всего нам с ____(имя ребенка) бывает ..………………………………………

5.Я сержусь, когда ___ (имя ребенка)………………………………………………………..

6.Если ___ (имя ребенка) попросит, я готов(а)…………………………………………….

7.Самый приятный подарок ___(имя ребенка)……………………………………………

8.Мне нужна помощь ____(имя ребенка) ……………………………………..……………

9.Люди, которых я больше всего люблю……..………………………………………………

 

Переклад з російської

Автор: Фролова Марія Геннадіївна

Джерело: http://www. b17.ru/

Категорія: Мої файли | Додав: vikanakon | Теги: дитячо батьківські відносини, незакінченні речення
Переглядів: 734 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar